بزرگترین وبلاگ دانلود و ارائه مقالات رشته کامپیوتر
دانلود پروژه های رشته کامپیوتر و ویژوال بیسیک
پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:8 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson

ویندوز 7 روی بیشتر نوت‌بوك‌ها و رایانه‌های شخصی از قبل نصب شده است، اما ممکن است بخواهید سیستم‌عامل دستگاه خود را دوباره نصب کنید یا برای رایانه شخصی که خود جمع‌آوری کرده‌اید، ویندوز 7 بریزید. نصب ویندوز با فلش USB يكي از ساده‌ترین و بهترین روش‌هاي ممكن است.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:6 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson

نصب اوبونتو بسیار ساده است. اگر برای اولین بار است که می‌خواهید یک توزیع لینوکسی يا اوبونتو را برای نصب و آزمایش شروع کنید، انتخاب خوبي كرده‌ايد! ابتدا کافی است تا جدیدترین نسخه اوبونتو را اينجا دانلود کرده یا از فروشگاه‌های اینترنتی لینوکسی مانند سي‌تو خریداری کنید...



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:5 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson
يکی از خبرهای جالب‌توجه که در اواخر هفته گذشته انتشار يافت، خبر عرضه گوشی Galaxy S III سامسونگ بود که عده زيادی از دوست‌داران صنعت موبايل از مدت‌ها پيش انتظارش را می‌کشيدند. سامسونگ که به تازگی به بزرگ‌ترين عرضه‌کننده گوشی‌های موبايل در جهان تبديل شده‌است، ره‌آورد جديد خود را با سيستم‌عامل آندروئيد نسخه بستنی حصيری به‌طور رسمی رونمایی کرد.

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:5 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson

چندي پيش، شاهد عرضه يك به روزرساني بزرگ از سوي شركت ادوبي براي برنامه Mobile Reader بوديم كه شامل تعدادي قابليت توجه برانگيز نوين مي‌شود. از جمله ink signature، Acrobat Forms، ابزار رسم free hand، يادداشت‌هاي برچسبي (Sticky notes) و امكان علامت‌گذاري متن و چندين قابليت ديگر....



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:3 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson

شركت Zotac دو مدل جديد و پيشرفته از بردهاي Mini-ITX خود از سري Intel 7 را رونمايي كرد. هر دو برد يعني Z77-ITX WiFi و مدل H77-ITX WiFi به نحوي طراحي شده‌اند كه از نسل دوم تراشه‌هاي اينتل و نسل سوم تراشه‌هاي LGA1155 علاوه بر سري كنوني HD 2500/4000 اينتل پشتيباني كنند...



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:1 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson

هنگامي که ویندوز 98 رو نمایی شد، مایکروسافت این ویندوز را روی سی‌دی و بعد از آن هم ویندوزهای بعدی را روی DVD منتشر کرد. ممکن است افراد دارای لپ‌تاپ‌هایی باشند که از درایو نوري برای نصب ویندوز برخوردار نيستند و در نتيجه براي نصب ويندوز به مشكل بر بخورند...



ادامه مطلب ...
سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:, :: 17:13 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson
سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:, :: 17:12 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson
سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:, :: 17:10 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson
سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:, :: 17:9 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson
سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:, :: 17:8 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson
سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:, :: 17:4 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson
شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, :: 17:24 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson
شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, :: 17:23 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson
شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, :: 17:21 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson
شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, :: 17:19 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson

 

بسم الله الرّحمن الرّحیم
 
چگونه جلوی پاک کردن اتوماتیک فایل ها توسط آنتی ویروس NOD32 را بگیریم؟
 
 
حتما برایتان پیش آمده که موقع اسکن کردن رایانه تان فایل های کرک و Keygen  توسط آنتی ویروس به عنوان بد افزار شناخته شده و پاک شده اند.و دیگر امکان فعال سازی برنامه تان را ندارید.خب، حالا چه کار می توان کرد؟
اولا اینکه سعی کنید از داخل خود برنامه آنتی ویروس اسکن را انجام بدهید.
وقتی وارد صفحه کنترل آنتی ویروس نود32 می شوید سمت چپ عبارت Computer Scan را مشاهده می کنید.
روی آن کلیک کرده و Custom Scan  را انتخاب کنید.

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, :: 12:54 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson
سلام امروز براتون یک مقاله آوردم در مورد ترفندهایی برای جستجو در گوگل اما با اونایی که همیشه دیدید فرق می کنند.این مقاله رو من از توی روزنامه جام جم(کلیک) برای دوستان تهیه کردم امیدوارم  مورد استفاده قرار بگیرد. 

دوست دارید با اینترنت آشنا شوید؟ حتما شنیده‌اید كه می‌گویند در اینترنت همه چیز پیدا می‌شود اما آیا شما هم توانسته اید هر چه می‌خواهید در اینترنت پیدا كنید؟ اگر در این كار ناموفق بوده اید به‌جای اینكه به‌دنبال دوره‌های آموزش اینترنت باشید بهتر است كمی ‌به موتورهای جستجو سر بزنید و با ترفند‌ها و راز و رمز‌های جستجو آشنا شوید.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر روی ادامه مطلب کلیک کنید ممنونم

دوستان محتر م هر سوالی در مورد هر ترفندی داشتید با مدیریت در تماس باشید

نظر یادتون نره ممنون میشم

سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:, :: 19:50 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson

 

اگر مطئمن ترین راه را می خواهید. كامپیوتر خود را فرمت نموده و دوباره ویندوز را نصب كنید. زیرا اغلب ویروس كشها قادر به شناسایی یا پاك نمودن بسیاری از این نوع ویروسها نمی باشند. ولی معمولا این روش به صرفه نیست. كاری كه من برای مبارزه با این نوع ویروس ها (كه نمی دانم آیا به آن مبتلا هستم یا خیر) كردم این است كه یك ویروس كش جدید نصب نمودم كه هر هفته آنرا Update می كنم. من Norton Antivirus 2003 را پیشنهاد می كنم كه خود به صورت اتوماتیك هر 10 روز یكبار به روز می شود.
حال اگر ویروسی پیدا شد كه ویروس كش من نتوانست آنرا شناسایی كند چه ؟!
همانطور كه گفتم فایلی كه در حافظه شما اجرا می شود و كامپیوتر شما را به عنوان Server آماده حمله هكر می كند برای اتصال به اینترنت و فرستادن اطلاعات احتیاج به یك پورت آزاد دارد. روشهای زیادی برای مسدود نمودن پورت های آزاد وجود دارد. همواره در ایران رسم است كه می گویند اینترنت بدون Proxy بهتر است ولی باید بدانید كه Proxy نه تنها سرعت كار شما در اینترنت را بالا می برد بلكه جلوی حمله هكرها را نیز می گیرد.
روش دیگر استفاده از Firewall می باشد. امروزه بسیاری برنامه های كم حجم با عنوان Firewall خانگی وجود دارند.
شما با استفاده از یكی از این برنامه ها می توانید به راحتی هرگونه رد و بدل شدن اطلاعات بین كامپیوتر خود و اینترنت را ببینید و كنترل نمایید.برنامه ای كه من پیشنهاد می كنم ZoneAlarm می باشد. با نصب این برنامه هرگاه , برنامه ای بخواهد با اینترنت تبادل اطلاعات نماید ابتدا به شما تذكر می دهد و شما می توانید اگر برنامه مشكوكی بود اجازه فرستادن اطلاعات را از او صلب كنید. در ضمن هیچ شخص و برنامه ای هم نمی تواند بدون اطلاع شما از بیرون به كامپیوتر شما وصل شود. ویندوز XP از نظر امنیت در شبكه بسیار پیشرفته است و احتمال هك شدنش كمتر است , پیشنهاد می كنم از این ویندوز استفاده كنید.
در آخر باید بگویم هیچ روشی به صورت 100% شما را ایمن نمی كند. فقط سعی می كنیم احتمال هك شدنمان را پایین بیاوریم
سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:, :: 19:50 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson

دامین یا دامنه دارای انواع مختلفی می باشد که هر یک معمولا برای منظور خاصی مورد استفاده قرار می گیرند که متداولترین آنها عبارتند از:
info , .biz , .ir , .org , .net , .com

com : مخفف Commercial به معنای تجاری است که اکثراْ جهت استفاده هایی که به شکلی به اموری مانند خرید و فروش، معرفی محصولات، خدمات و مانند آن مربوط می باشند، اختصاص می یابد، اگرچه امروزه بسیاری از سایتهای همه منظوره نیز از نوع com استفاده میکنند.
net : (
مخفف Network) این نوع Domain معمولاْ توسط شبکه هائی مانند شبکه های اطلاع رسانی، شرکتهای اینترنتی و سایر موارد مشابه مورد استفاده قرار می گیرد.
org : (
مخفف Non-Profit Organizations) این نوع Domain معمولاْ توسط مؤسسات و سازمانهای غیر انتفاعی که غالباْ فعالیت غیر تجاری (یا حتی تجاری) دارند مورد استفاده قرار می گیرد.
biz : (
مخفف Business). این نوع Domain خــاص سایتهای شغلی - تجارتی به ویژه خدمات مربوط به تجارت الکترونیکی که به زودی ارزشی بیش از پیش در اینترنت خواهد یافت، ایجاد گشته است.
info : (
مخفف Information). این نوع Domain در سایت هایی مورد استفاده قرار می گیرد که بنحوی با امر اطلاع رسانی در هر موردی، مرتبط می باشند. این اطلاع رسانی می تواند موارد تجاری و غیر تجاری را شامل گردد. سایتهایی که به اموری از قبیل انواع اطلاع رسانی در رشته هایی مانند علوم، معرفی محصولات، معرفی خدمات و ... اختصاص یافته اند، می توانند دارای دامنه ای مانند info. باشند.
name :
این اولین نوع Domain ای است که خاص افراد (اشخاص حقیقی) ایجاد شده است. در حقیقت کلیه افرادی که به هر منظور شخصی می خواهند برای خودشان Website ایجاد کنند میتوانند از این دامنه استفاده کنند.
ws :
این نوع Domain مخصوص به دامنه ملی یک کشور است ولی بخاطر مشابهت آن با مخفف کلمه (WebSite) مورد توجه فراوان قرار گرفته است و همانطور که از نامش بر می آید، می تواند هر نوع وب سایتی را در بر گیرد.
us :
این نوع Domain مخصوص به دامنه ملی کشور آمریکا است ولی بخاطر مشابهت آن با مخفف کلمه (us) بمعنی (ما) مورد توجه فراوان قرار گرفته است.
tv :
این نوع Domain مخصوص به دامنه ملی یک کشور است ولی بخاطر مشابهت آن با مخفف کلمه (Television) مورد توجه شبکه های تلویزیونی و ماهواره ای قرار گرفته است  و برای این منظور استفاده میگردد.

سایر انواع دامین : در حقیقت انواع دیگری از  Domain ها وجود دارند که هنوز به اندازه Domain های بالا ، مقبولیت نیافته اند. به طور مثال نوع دیگری از Domain به نام museum. وجود دارد که مخصوص موزه ها می باشد. و یا نوع aero که مخصوص سایتهای مرتبط با حمل و نقل هوایی و یا Mil که مربوط به سایتهای نظامی است.

انواع دو حرفی دامنه نمایانگر دامنه های کشوری و ملی میباشند: مانند ir (ایران)، jp (ژاپن)، de (آلمان), uk (انگلیس ) و .... که در انتهای نام Domain ها قرار می گیرند.

دامنه های تحت دامنه IR : برای ثبت با دامنه های زیر باید مجوز یا مدارک رسمی مربوطه به همان نوع فعالیت موجود باشد .

co.ir : متقاضیان باید دارای شرکت ثبت شده باشند.
ac.ir :
رای سازمانهای آکادمیک که دارای مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شورای نظارت بر حوزه های علمیه، یا شورای عالی انقلاب فرهنگی هستند.
sch.ir :
برای مدارس، موسسات و سایر سازمانهای آکادمیک تحت مجوز وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران.
net.ir :
برای واحدها یا موسساتی که مقررات رسمی آنها دلالت بر ارائه خدمات شبکه دارد، یا در غیر این صورت، قانونا مجاز به ارائه خدمات شبکه هستند.
gov.ir :
برای بخشهای اداری و سازمانهای زیرمجموعه قوای مجریه، مقننه و قضاییه جمهوری اسلامی ایران.
org.ir :
برای سازمانهای غیر انتفاعی رسمی و سازمانهای بین المللی که دولت ایران یا یکی از موسسات آن عضو آنهاست.
co.ir :
رای همه سازمانها و شرکتهای غیر دولتی دیگر.
id.ir :
برای اشخاص حقیقی که شهروند یا مقیم قانونی جمهوری اسلامی ایران هستند.

سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:, :: 19:47 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson


ادامه مطلب ...
سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:, :: 19:45 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson


ادامه مطلب ...
سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:, :: 19:41 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson


ادامه مطلب ...
سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:, :: 19:41 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson
پنج شنبه 28 مهر 1390برچسب:, :: 14:49 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson


ادامه مطلب ...
پنج شنبه 28 مهر 1390برچسب:, :: 14:34 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson
پنج شنبه 28 مهر 1390برچسب:, :: 14:33 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson
دو شنبه 18 مهر 1390برچسب:, :: 15:52 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson
دو شنبه 18 مهر 1390برچسب:, :: 15:45 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson


ادامه مطلب ...
جمعه 15 مهر 1390برچسب:, :: 17:31 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson


ادامه مطلب ...
جمعه 15 مهر 1390برچسب:, :: 17:30 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson


ادامه مطلب ...


ادامه مطلب ...
جمعه 15 مهر 1390برچسب:, :: 17:27 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson


ادامه مطلب ...
جمعه 15 مهر 1390برچسب:, :: 17:26 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson


ادامه مطلب ...
جمعه 15 مهر 1390برچسب:, :: 17:18 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson


ادامه مطلب ...
جمعه 15 مهر 1390برچسب:, :: 17:17 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson


ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

درباره وبلاگ


وبلاگ اختصاصی گروه نرم افزاری پروژه 1 شما در این وبلاگ می توانید از مطالب و آموزش های گروه استفاده کنید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بزرگترین وبلاگ دانلود و ارائه مقالات رشته کامپیوتر و آدرس prozhe1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 156
بازدید کل : 218690
تعداد مطالب : 163
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

Alternative content