بزرگترین وبلاگ دانلود و ارائه مقالات رشته کامپیوتر
دانلود پروژه های رشته کامپیوتر و ویژوال بیسیک
شنبه 19 آذر 1390برچسب:, :: 17:16 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson

همه سورسا کاره خودمه و موضوعات

2تا بازی

3تا کار با APi

و ...

دانلود

دانلود

شنبه 19 آذر 1390برچسب:, :: 16:52 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson

دانلود پروژه های آماده نرم افزار فلش

دانلود

این ماشین حساب مهندسی بوده و قابلیت تبدیل عدد به حروف را دارد

دانلود

شنبه 19 آذر 1390برچسب:, :: 16:45 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson

دانلود تمام سوالات خودآزمایی پایان هر فصل از وبلاگ ما

دانلود

شنبه 19 آذر 1390برچسب:, :: 16:40 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson

اینم سورس برنامه نویسنده متن سه بعدی کاری از وبلاگ پروژه 1

دانلود

alt
آموزش تصویری شبکه کردن 2 کامپیوتر با کابل کراس

دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, :: 15:1 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson

از همان روز اولی که کینکت برای کنسول بازی ایکس باکس 360 به بازار آمد هکر ها آن را به کامپیوتر متصل کردند و از آن برای انجام کارهای جالب با کامپیوتر استفاده کردند. مدتی پیش هم مایکروسافت یک کیت توسعه نرم افزاری مخصوص برنامه نویسی کینکت روی ویندوز ارایه کرد تا همه زیرساخت های لازم برای قدم نهادن به دنیای کامپیوترها آماده شود. حالا نوبت چه چیزی است؟ 

تصور اش را بکنید که در مقابل کامپیوترتان نشسته اید و با حرکات دست و یا صحبت کردن مشغول کنترل کامپیوتر هستید و این چیزی است که قرار است کینکت جدید مخصوص ویندوز برایتان انجام بدهد. احتمالا با خودتان فکر می کنید که چطور ممکن است این کینکت روی میز شما کار کند؟ چون کینکت فعلی برای تشخیص حرکات به حدود ۲ متر فضای خالی در مقابل اش نیاز دارد. 

پاسخ در اینجا است که قرار است یک کینکت جدید مخصوص کامپیوترهای شخصی ساخته شود که مخصوص تشخیص حرکات از فاصله نزدیک و حدود ۵۰ سانتیمتری است. در واقع کینکت جدیدی برای کامپیوترها به بازار می آید که مخصوص قرار گرفتن روی میز کامیپوتر شما است و با یک کابل یو اس بی به کامپیوتر متصل می شود. 

بنابراین حالا علاوه بر ماوس و کیبورد شما یک ابزار جدید برای کنترل کامپیوتر در اختیار دارید. می توانید آن را یک انقلاب بنامید؟ با کاربرد هایی که به صورت بالقوه دارد و تجربه استقبال قبلی کاربران از کینکت برای ایکس باکس، می توان تصور کرد که میلیون های کاربر با اشتیاق فراوان از ایده جدید مایکروسافت برای کنترل کامپیوتر ها استقبال کنند. 

کافی است چند ماه دیگر صبر کنید تا کینکت ویندوز را در بازار ببینید.

دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, :: 15:1 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson

با وجود اینکه هدفون ها در انواع مختلف از نظر شکل و اندازه در بازار يافت می شوند، اما استفاده از آنها زماني که سر را بر روی بالش در رختخواب می گذاریم کار آسانی نیست و برای بعضی ها تقريبا غیر ممکن است! اگر بخواهید به پهلو بخوابيد و به موسیقی مورد علاقه خود از طریق هدفون گوش دهيد، آنها مانند ميخ هایی در گوش فرو می روند و احتمالا ترجیح می دهید دیگر به موسیقی گوش ندهید.

 

شرکت SleepPhones با ارائه یک محصول جدید شما را از شر هدفون های میخی خلاص کرده و محصول جديد این شرکت یک هدبند نخی سبک و قابل شستشو است. در جداره داخلی آن اسپیکر هايی بسیار ظريف و نازک جاسازی شده است. يک کابل منعطف نازک نيز خروجی اين هد بند است که به انواع دستگاه های پخش کننده متصل می شود.

 

به همراه این محصول یک سی دی هم که شامل چند ملودی آرام بخش است ارائه می شود. در واقع این محصول یک ست زیبا و قابل استفاده برای علاقمندان موسيقی و همه کسانی است که دوست دارند در حين استراحت و یا حتی ورزش به موسيقی گوش دهند.

 

قیمت این محصول 40 دلار است. با وجود آنکه کمی گران به نظر می رسد اما محصول متفاوت جالبی است. هر چند در مورد کیفیت صدا نمی توانیم نظری بدهیم. تصورش را بکنید، هد بندی را بپوشید و قصه ظهر جمعه را گوش کنید.

هر چه به بیشتر به زمان ارایه ویندوز جدید نزدیک می شویم اخبار بیشتری از آن به دستمان میرسد و حالا مایکروسافت می گوید نگران آپدیت نباشید چرا که ویندوز 8 نسبت به ویندوز 7 بسیار سریع تر و راحت تر نصب می شود. در واقع آپدیت به ویندوز جدید در مقایسه با ویندوز 7 حدود ۸۰ درصد سریع تر انجام می شود. 

مایکروسافت می گوید هنگام آپدیت از ویندوز 7 انتقال فایل ها و پوشه ها بسیار سریع تر صورت می گیرد و مراحل نصب نیز ساده و کم کلیک طراحی شده است. برای مثال در یک سیستم که آپدیت آن به سیستم عامل ویندوز 7 حدود 8 ساعت زمان برده است، آپدیت به ویندوز 8 کمتر از یک ساعت انجام می شود. 

از طرف دیگر مایکروسافت ویندوز جدید را به صورت آنلاین هم ارایه خواهد کرد. اگر به خاطر داشته باشید اپل در ارایه جدید ترین نسخه سیستم عامل اش یعنی لاین با دی وی دی های خداحافظی و سیستم عامل را فقط به صورت آنلاین ارایه کرد. هر چند بعدا آن را روی فلش مموری هم عرضه کرد. در این مسیر به نظر میرسد مایکروسافت هم تصمیم گرفته ویندوز 8 را با تاکید روی فروش آنلاین ارایه کند. اما این گفته همچنان به فروش ویندوز روی دی وی دی و به صورت بسته بندی های فیزیکی ادامه خواهد داد. 

به هر حال اگر کاربر ویندوز هستید کم کم باید خودتان را برای ارتقا بزرگ به سیستم عامل جدید طی ماه های آینده آماده کنید.

مراسم رونمایی برند اپراتور سوم تلفن همراه کشور برگزار شد.


نسل سوم تلفن های همراه با برند رایتل صبح امروز توسط اپراتور سوم رونمایی شد و مدیرعامل این اپراتور در خصوص استفاده از اینترنت بیشتر از سرعت 128 کیلو بیت بر ثانیه بر روی تلفن همراه گفت:‌ اپراتور سوم باید از قوانین جاری در کشور تبعیت کند و در موضوع اینترنت نیز برای دریافت سرعت بیشتر از 128 کیلو بیت فقط با مجوزهای مورد تایید سازمان تنظیم مقررات این موضوع امکان پذیر است .

به گزارش وایمنکس نیوز -متعلق به مبین نت- مراسم رونمایی از برند رایتل با حضور وزیر کار، رفاه و تعاون، معاون وزیر ارتباطات و مدیران اپراتور سوم در محل مجوعه فرهنگی تلاش انجام شد.
در این مراسم فرنگ، مدیرعامل اپراتور سوم با بیان اینکه تا به امروز اپراتورهای تلفن همراه نسل سوم سرویس‌ها را ارایه می دادند، گفت: اپراتور سوم همان طور که همه می دانند موفق به ارایه خدمات نسل سوم شده است و در این مراسم از برند آن نیز رونمایی شد.
وی افزود: آنچه امروز ارایه می شود نتیجه تلاش مستمر و شبانه روزی همکاران در شرکت تامین تلکام در طی 7 ماه گذشته بوده است.
وی با بیان اینکه امیدواریم رایتل بتواند بهترین برند در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات شناخته شود، گفت: از این به بعد هم تمامی تلاش خود را برای ارایه نسل جدید ارتباطات در کشور خواهیم داشت

دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, :: 15:1 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson

امروز شرکت لنووو علاوه بر تلفن های جدید اش از ۲ تبلت جدید هم پرده برداری کرد. اگر به خاطر داشته باشید بر اساس شایعات چند هفته پیش منتظر معرفی تبلتی مبتنی بر پردازشگر ۴ هسته ای تگرا 3 بودیم اما این بار شرکت لنووو همه را نا امید کرد. 

این دو تبلت به نام های LePad S2007 و LePad S2010 وارد بازار می شوند. مدل بزرگ تر 10.1 اینچی است و بر خلاف شایعات قبلی دارای پردازشگر دو هسته ای 1.5GHz Qualcomm است و به جای دو گیگابایت رم اینجا تنها یک گیگابایت رم وجود دارد. ضمن اینکه از آن اسکنر اثر انگشت هم خبری نیست. این تبلت حتی با آخرین نسخه از اندروید هم وارد بازار نمی شود و فعلا آن را با نسخه 3.2 می بینیم. هر چند شرکت Lenovo اعلام کرده در ارایه جهانی این تبلت آن را با اندروید بستنی حصیری ارایه خواهد کرد. 

مدل کوچکتر ۷ اینچی است اما از نظر مشخصات سخت افزاری تا حد زیادی مانند برادر بزرگ تر است. و حتی نمایشگر IPS با رزولوشن مشابه 1280 در 800 پیکسلی دارد. بنابراین در مدل کوچکتر تراکم پیکسلی بیشتری داریم. (حدود 216ppi) دوربین آنها نیز ۸ مگاپیکسلی است و دوربین جلو هم ۱.۳ مگاپیکسل است و از شبکه 3G (فعلا مخصوص چین) پشتیبانی می کند. 

مدل ۱۰ اینچی دارای طول عمر باطری ۱۱ ساعته و وزن آن ۶۷۰ گرم است. مدل ۷ اینچی ۸ ساعت طول عمر باطری دارد و وزن آن ۳۶۰ گرم است. 

این دو تبلت به همراه تلفن های جدید لنوو از ماه آینده وارد بازار چین می شوند و بعد از آن باید منتظر ورود آنها به بازارهای جهانی باشید.

این یک حقیقت ملموس و آشکار است که امروزه برای بسیاری از مردم اینترنت به یکی از ابزارهای دلپسند جهت گذران وقت های تلف شده تبدیل شده است. حال پروژه تحقیقاتی اینترنت و زندگی آمریکایی که در مرکز تحقیقاتی Pew در حال انجام است، اعداد و ارقام جالبی را نشان داده است. طبق نتایج این تحقیقات، نیمی از افرادی که آنلاین می شوند، در حقیقت هیچ کار خاصی برای انجام دادن ندارند!

یک آمارگیری تلفنی توسط این شرکت نشان داده که ۵۳ درصد از افراد در گروه سنی ۱۸ تا ۲۹ سال، روزانه از اینترنت بدون هیچ دلیل و هدف خاصی استفاده می کنند. در این بازه سنی اعداد و ارقام در اوج خود قرار دارند و با بالا رفتن سن درصد ها پایین تر می آیند. حدود ۲۷ درصد افراد ۵۶ تا ۶۴ ساله روزانه برای سرگرمی و گذراندن وقت آنلاین می شوند. در حالی که این میزان برای سنین بالاتر از ۶۵ سال به ۱۲ درصد می رسد.

هرچند که این تحقیق در آمریکا انجام شده است، اما چندان دور از انتظار نیست که در دیگر کشورها هم با رفتار مشابهی از طرف کاربران اینترنتی روبرو شویم. خب، دفعه بعد که حوصله تان سر رفته بود، کامپیوترتان را روشن کنید، اینترنت آماده است که شما را سر حال بیاورد.

راستی، شما چه میزان از زمان وب گردی تان صرف انجام کار می شود؟ چند درصد آن بدون هدف و فقط برای گذر زمان است؟

فضاپیمای اکتشاف مریخ آژانس فضایی اروپا به تازگی مقادیر بزرگی از آب یخ زده را در عمق ۲۰ متری سطح سیاره سرخ، در منطقه کوهستانی Phlegra Montes کشف کرده است. که احتمالا این منبع می تواند در آینده مورد استفاده گروه های جستجوگر انسانی سیاره مریخ قرار گیرد.

آژانس فضایی اروپا ادعا می کند که تصاویر نشان می دهند در lobate debris aprons کوه ها در طول زمان به آهستگی پایین رفته اند. این فرو نشستن تقریبا شبیه اتفاقی است که برای سطح پوشاننده یخچال های طبیعی در کره زمین به وقوع می پیوندد. گفته می شود که ماهواره مدارگرد اکتشاف مریخ ناسا هم تا حدی این مطلب را تایید می کند و «قویا نشانه های حضور احتمالی آب در عمق ۲۰ متری lobate debris aprons را تایید می کند.»

این موضوع، خبر بسیار خوبی برای کاوش و کوچ به همسایه سرخ رنگ مان است. زیرا آب یکی از عناصر مهم و حیاتی برای زنده ماندن، ایجاد گروه ها و تشکل کلونی و تمدن در طول تاریخ در هر مکانی بوده است. البته هنوز باید صبر کنیم تا کسی پیدا شود و یک ماشین گداخت هسته ای غول پیکر اختراع کند، تا با تبدیل تمام این یخ ها به یک اتمسفر و جو جدید آنجا را برای سکونت انسان ها آماده سازد.

نظر شما درباره سفر به دیگر سیاره ها چیست؟ فکر می کنید مریخ اولین مقصد انسان مهاجر است؟

شاید همیشه با نگاه کردن به آیکون آنتی ویروس خود و یا دیدن رنگ سبز در محیط آن ، احساس کنید که در امنیت کامل به سر میبرید . اگر طرز فکرتان اینگونه است ، باید بگویم که همین حالا ممکن است یکی از قربانیان بدافزارها باشید و خودتان خبر ندارید . شما نمیتوانید مطمئن باشید که آنتی ویروستان هر بدافزاری را شناسایی کرده و از بین میبرد . مطمئنا بدافزار نویسان هر روز روش های پیچیده تر و هوشمندانه تری را برای نفوذ به سیستم و سرقت اطلاعات شما به کار میگیرند . پس لطفا طرز فکرتان را عوض کنید !

هر برنامه کامپیوتری ( چه مفید و چه مضر ) یک پردازش ( Process ) در سیستم عامل ایجاد میکند . این پردازش که از سوی فایل اصلی برنامه در جریان میباشد ، مسئول برقراری ارتباط برنامه با سیستم عامل است . پردازش مربوط به هر برنامه ، درخواست های خود را به سیستم عامل میدهد و سیستم عامل هم موارد درخواست شده را اختیار برنامه خواهد میگذارد . پس تا اینجا متوجه شدیم که یکی از مهمترین بخش های پایه ای یک برنامه کامپیوتری ، پردازش آن میباشد . اگر به هر نحوی این پردازش از کار انداخته شود و یا خللی در ارتباط آن با سیستم عامل به وجود بیاید ، برنامه مورد نظر دیگر قادر به پاسخگویی به کاربر نخواهد بود . در اینجاست که برنامه یا به صورت کامل بسته شده و غیر فعال میشود .

همانطور که میدانید ، بدافزارها هم یک برنامه کامپیوتری هستند و پردازشی برای خود دارند . اگر به هر نحوی بتوان آن ها را از کار انداخت ، میتوان امیدوار به پاک سازی کامل آن بود .

مدیر اجرایی ارشد سیگیت "Stephen J. Luczo" اعلام کرد: تولید هارد دیسک تا 1 سال به وضع نرمال بازنخواهد گشت!


http://www.pclaunches.com/entry_images/0409/07/seagate_logo3-thumb-450x146.png


وی همچنین افزود،مردم گمان می کنند این مشکل سریع حل خواهد شد،اما تا آواخر سال 2012 این مشکل پا برجا خواهد بود و تولیدات هارد در 3 ماهه ی آینده 50 میلیون عدد بجای 180 میلیون خواهد بود! ما باید به جنبه های مثبت قضیه نیز نگاه کنیم!با توجه به سیل اخیر و تاثیر آن بر صنعت هم اکنون باید شاهد افزایش 40 درصدی هارد میبودیم،اما با تلاش تولید کنندگان این افزایش قیمت به 20% تقلیل یافت.

منبع:p30hardware

دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, :: 14:3 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson

قیمت  2 گیگابایت رم DDR3 در اوایل ماه نوامبر به 10.25 دلار رسید و ماژول 4GB به 18.5 دلار کاهش یافت!

شاید دلیل این کاهش ها عدم کاهش تولیدکنندگان در عرضه این نوع رم ها باشد!

http://www.ansarishare.net/wp-content/uploads/2011/08/xms3_1x_angled_35-500x261.png

بیش از این یکی از شرکت های تولید کننده چیپ های رم اعلام کرده بود که دیگر فضایی برای کاهش قیمت های رم وجود ندارد!اما با توجه به شرایط موجود چاره ای جز پذیرش این تغییرات پیش رو نمیبیند!

تنها کسانی که از این کاهش قیمت سود می برند مصرف کنندگان خواهند بود!

منبع:p30hardware

در حال حاضر ، استفاده از heat pipe ها در وسایل و کالا های مختلف ، به یک مسئله عادی تبدیل شده است. در گذشته نچندان دور ، استفاده از این وسایل محدود به سفینه های فضایی و برای انتقال حرارت قسمتهای مختلف یک سفینه ، به قسمتهای دیگر بود.


http://heatlinksa.com/img/split-heat-pipe.png
اما در حال حاضر شما می توانید تعدادبسیار زیادی از اینگونه تجهیزات را در لپ تاپ ها یا کامپیوتر های شخصی ببینید. در حال حاضر تکنولوژی ساخت ، دیگر محدود به 2 یا 3 تولید کننده نبوده که باعث ایجاد یک بازار رقابتی و افت قیمت اینگونه محصولات شده است.
در حال حاضر ، اگر از عموم کاربران کامپیوتر و در مورد اینگونه heat pipe ها سوال شود ، بسیاری از انها اطلاعی در این مورد ندارد. ما در اینجا سعی بر این داریم که شما را تا حدودی با اصول کارکرد این وسایل آشنا کنیم.

 
بحث کامل در ادامه مطلب...
دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, :: 14:3 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson
شرکت سیاره سبز در اواسط مهرماه، کیس جدید GREEN با نام X5 FUSION را به بازار داخلی عرضه کرد. نمای ظاهری پنل X5 تحت الگوی کیس FUSION طراحی گردیده و امکانات و توانمدی های جدید و بیشتری برای پنل جلو و اسکلت داخلی آن در نظر گرفته شده است.



 بحث کامل در ادامه مطلب...

دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, :: 14:3 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson

http://www.userlogos.org/files/logos/mafi0z/GoogleB.png

Google January PageRank 2012 Update

Expected time: 30 Jan, 2012 – 2 Feb, 2012

Google June PageRank 2012 Update

Expected time: 30 Jun – 2 July, 2012

Google October PageRank 2012 Update

Expected time: 30 Sep – 2 Oct, 2012

Google December PageRank 2012 Update

Expected time: 31 Dec – 3 Jan 2012



دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, :: 14:3 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson
در این مقاله قصد داریم پرقدرت ترین محصولات دو غول گرافیکی دنیا را به چالش بکشیم!

http://fc06.deviantart.net/fs22/f/2007/349/4/9/nVidia_PNG_icon_by_DKman.png

http://www.bestgaminglaptop.net/wp-content/uploads/AMD-Radeon.png


 بحث کامل در ادامه مطلب...

دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, :: 14:3 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson

گیگابایت مادربرد های سری X۷۹ خود را که مبتنی بر این چیپ ست جدید ارائه شده توسط اینتل هستند را معرفی کرد.

به گزارش ایستگاه آی تی از ایتنا در صف این چهار شگفت انگیز نام پرآوازه G۱.Assassin خودنمایی می‌کند که البته با مسلح کردن آن با چیپ ست X۷۹ و تغییر در معماری آن و پیروی از فلسفه به کار رفته در تولید G۱.Killer برای ارائه بالاترین کارایی و کیفیت، این سرباز کارکشته حالا با نام Assassin ۲ G۱. نیز عملیات‌هایش را انجام می‌دهد.

http://theturbotech.com/images/source/hardware/gigabyte.png


تمامی اعضای این گروه به آخرین فناوری‌های گیگابایت مجهز شده‌اند که تجهیز آنها به ۳D Power و ۳D BIOS را می‌توان نمونه‌های بارز آنها دانست.

در توضیح قابلیت‌های این فناوری‌ها در معرفی این سری، گیگابایت افزود: “ما ابزاری را در محیطی کاملا سه بعدی ایجاد کردیم تا کاربران سه بعد اساسی در توان رسانی به پردازنده و حافظه را کنترل کنند، یعنی ولتاژ، فاز و فرکانس!” به این ترتیب با داشتن ۳-Way Digital Engine سامانه توان رسانی و نحوه آن به طور کلی در رایانه ها متحول گشته.

از دیگر اعضای این سری X۷۹-UD۷ است که با طراحی ویژه اش و با بهره گیری تمام عیار از امکانات این چیپ ست که ۱۵ مگابایت حافظه Cache L۳ و پشتیبانی از حافظه چهار کانال از نمونه های آن است، به عنوان متخصصی در اورکلاکینگ شناخته می شود.

از سویی X۷۹-UD۵ گیگابایت با داشتن ۸ اسلات حافظه می تواند به عنوان قلب تپنده یک شبکه و یک سرور کوچک بر روی پیکره بندی رایانه های خانگی به کار گرفته شود و با بهره بردن از پردازنده های این چیپ ست با سوکت ۲۰۱۱ می تواند عضو متفکر و تحلیلگر گروه نام بگیرد.

از طرفی برای کاربرانی که به توانایی این پردازنده های جدید نیاز دارند ولی نیازی به سلاح های سنگین این حرفه ای ها ندارند، X۷۹-UD۳ ارائه شده که می تواند گلوله آتش کوچک جمع نام بگیرد که با هزینه ای به مراتب پایین تر کارایی در خور چیپ ست X۷۹ را ارائه می کند با این توصیفات شروع دوره ای جدید در صنعت مادربرد کلید خورد.

دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, :: 14:3 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson
آخرین روز از ماه آبان امسال، ایسوس به طور رسمی مادربورد‌های مجهز به چیپ‌ست X79 را در ایران معرفی کرد. ایسوس در حال حاضر سه سری P9X79، Sabertooth X79 و Rampage IV Extreme را ارائه کرده که از این میان، دو مدل از سری P9X79 در محل کنفرانس وجود داشت.


http://flyingsuicide.net/wp-content/uploads/2011/11/asus-rog-logo-1.png

همچنین مادربوردهای جدید به نسخه سوم فناوری BT GO! شرکت ایسوس مجهز شده‌اند که با استفاده از فناوری بلوتوث، امکان انتقال اطلاعات تا هشت برابر سریعتر از نسل‌های قبلی فراهم شده است. همچنین علاوه بر بلوتوث، این نسخه دارای کارت‌شبکه نیز است که نیاز به اتصال گیرنده‌های بی‌سیم Wi-Fi به مادربورد را برطرف می‌سازد.


بحث کامل در ادامه مطلب...

با استفاده از این کوله پشتی در مسافرت و یا هر جای دیگری که به پریز برق دسترسی ندارید می‌توانید لپ تاپ و یا آی‌پد خود را بدون نگرانی از تمام شدن شارژ آن، ساعت‌ها روشن نگه دارید. شرکت ولتائیک به تازگی یک کوله پشتی تولید کرده است که می‌تواند لپ تاپ یا هر گجت دیگری را حتی زمانی که خورشید در آسمان نباشد شارژ کند‌.
http://www.pcandtechnologies.com/services/green_tech/product_images/volatic_backpack.png

این کوله پشتی دارای یک باتری ماژول خورشیدی مونوکریستال ۱۰ وات بوده که دارای دو پورت و چهار نوع تنظیم ولتاژ است و به یک باتری ۶۰ واتی متصل است. اگر کوله به مدت یک ساعت مقابل نور خورشید قرار گیرد ، انرژی کافی برای روشن نگه داشتن یک لپ تاپ را به مدت نیم ساعت به شما می‌دهد. هنگامی که خورشید در دسترس نباشد ، باتری می‌تواند با خروجی دوشاخه AC شارژ شود. باتری به اندازه‌ی کافی بزرگ هست که بتواند زمان عملکرد اغلب کامپیوترها را دو برابر کند و ولتاژهای ۱۶ یا ۱۹ ولت را تحویل دهد.


http://www.ecoproductsasia.com/wp-content/uploads/cobra2.png

این کوله پشتی دارای پورت‌های ولتاژ پایین ۵ و ۱۲ ولت نیز هست که برای اغلب دستگاه‌های قابل حمل کاربرد دارد. قابل ذکر است که در ساخت این کوله پشتی از پلاستیک بازیافتی PET استفاده شده است.



منبع: پیچگوشتی

دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, :: 14:3 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson
شرکت AMD در نظر دارد با برند خود وارد بازار رم شود . این رمها فقط در بازار آمریکا عرضه خواهند شد .

http://www.the-pcworkshop.com/files/amd.png

این رمها در 3 حجم 2 ، 4 و 8 گیگی و 3 مدل عرضه میشوند :

1- مدل maintained – Entertainment با فرکانس 1333 و 1600
2- مدل Performance با فرکانس 1600 و زمان تاخیر پایینتر که به صورت یک جفت ماژول همسان ارائه می شود .
3- مدل Radeon Edition با فرکانس 1866 که برای سیستمهای مبتنی بر پلتفرم AMD بهینه سازی و تنظیم شده تا بهترین عملکرد را در آن سیستمها داشته باشد .

دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, :: 12:54 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson
سلام امروز براتون یک مقاله آوردم در مورد ترفندهایی برای جستجو در گوگل اما با اونایی که همیشه دیدید فرق می کنند.این مقاله رو من از توی روزنامه جام جم(کلیک) برای دوستان تهیه کردم امیدوارم  مورد استفاده قرار بگیرد. 

دوست دارید با اینترنت آشنا شوید؟ حتما شنیده‌اید كه می‌گویند در اینترنت همه چیز پیدا می‌شود اما آیا شما هم توانسته اید هر چه می‌خواهید در اینترنت پیدا كنید؟ اگر در این كار ناموفق بوده اید به‌جای اینكه به‌دنبال دوره‌های آموزش اینترنت باشید بهتر است كمی ‌به موتورهای جستجو سر بزنید و با ترفند‌ها و راز و رمز‌های جستجو آشنا شوید.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر روی ادامه مطلب کلیک کنید ممنونم

دوستان محتر م هر سوالی در مورد هر ترفندی داشتید با مدیریت در تماس باشید

نظر یادتون نره ممنون میشم

دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, :: 12:54 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson

این ترفندم  یکی از بازدید کننده محترم درخواست داده بود براش گذاشتم موفق باشی

سلام خدمت همه دوستان. امروز می خوام یه روشی براتون معرفی کنم که می تونید بدون اینکه نرم افزاری روی موبایل نصب کنید به راحتی با آی دی یاهو خودتون چت کنید و همچنین ایمیل خودتون را به راحتی باز کنید بدون اینکه صفحات سنگینی رو باز کنید. برای این کار کافیه فقط با موبایل خودتون لینک http://sg.m.yahoo.com را باز کنید. بعد وارد یه صفحه سبک و متنی می شید که می تونید هم به راحتی توی یاهو سرچ کنید هم ایمیلتونو چک کنید و هم وارد یاهو مسنجر خودتون بشید. همچنین دوستانی که اینترنتی دارن که سرعتش خیلی بالا نیست می تونن این لینک رو روی کامپیوتر خودشون باز کننو خیلی سریع  و توی یک چشم به هم زدن ایمیل خودشونو چک کنن.

دوستان محتر م هر سوالی در مورد هر ترفندی داشتید با مدیریت در تماس باشید

نظر یادتون نره ممنون میشم

دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, :: 12:54 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson

M@mad Holidays logo (GOOGLE)

خوب همون طور که می دونید موتور جستجوی بزرگ گوگل برای هر مناسبت بزرگی لوگوی خود را عوض می کند حالا منم در این پست برای شما لوگو های جدید گوگل در مورد کریسمس و تعطیلاتش قرار دادم اما چون عکس وبلاگ رو سنگین می کنه اونا رو تو ادامه مطلب گذاشتم!

راستی این جمله کریسمس مبارک به چند زبان دنیا هم کاری از گوگل است.

HOLIDAY LOGO OF GOOGLE M@mad

لطفا برای کسب لوگوهای گوگل روی ادامه مطلب کلیک کنید ممنونم

نظر یادتون نره ممنون میشم

دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, :: 12:54 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson
ابتدا پشت کارت ماشین خود را ملاحظه کنید. در پشت این کارت ، یک کد 17 رقمی به شکل عمودی حک شده است. این کد با IR شروع می شود.اکنون شما می بایست این کد را به شماره 30005151 از طریق SMS ارسال کنید.پس از چند لحظه مقدار جریمه ماشین و تعداد دفعات آن برای شما ارسال می شود.

دوستان محتر م هر سوالی در مورد هر ترفندی داشتید با مدیریت در تماس باشید

نظر یادتون نره ممنون میشم

يکي از مشکلات ويندوز xp راه نفوذ به آن در صورت فراموش کردن password مي باشد .

همانطور که همه شما مي دانيد xp امکان جالب switch user را دارد که مي توان محيط را براي کار user هاي مختلف فراهم کرد .

حالا اگر شما اين password را فراموش کنيد چاره چيست؟.

 در اين حالت چند راه نفوذ هست و آن اين است که در هنگام ظاهر شدن منوي کاربران در ابتدا ، دو بار کليدهايALT+CTRL+ DELETE را فشار دهيد سپس در قسمت نام کلمه administrator را تايپ کرده و قسمت password را خالي بگذاريد و Ok را بزنيد در اين حال وارد سيستم مي شويد.

حال اگر در هنگام نصب ويندوز Xp برايAdmin پسورد گذاشته باشند چه كار كنيم؟

براي اين كار قبل يا هنگام بالا آمدن ويندوز كليد F8 را زده سپس بسته به نوع نياز خود بكي از گزينه هاي Safe Mode را انتخاب كنيد.

بعد از وارد شدن به ويندوز در منو Start كليك كنيد سپس گزينه RUN را انتخاب كرده ودر جاي خالي عبارت Control userpasswords2 را تايپ كنيد.

پنجره باز شده داراي 2 TAB به نام هايUsers & Advanced مي باشد.

TAB Users را انتخاب كرده و تيك گزينه:User must enter a username and password to use this computer را برداريد.

 با برداشتن تيك اين گزينه ديگر هنگام ورود به ويندوز از شما پسورد گرفته نمي شود.

 حالا با استفاده از گزينه Add مي توان نام كاربري را به آن اضافه و با استفاده از گزينه Remove مي توان نام كاربري را حذف كرد همچنين با استفاده از گزينه Properties مي توان ميزان دسترسي كاربران به ويندوز را تعيين كرد.

در ضمن این راهها همیشه جواب نمیدن من حدود دو سال دنبال این کار بودم و بیش از ده روش برای این کار یاد گرفتم که هیچ کدوم قطعی نبود اما بالاخره یه راه صددرصد تضمینی یاد گرفتم که همیشه جواب میده و تو اینترنت ۱۹۰ دلار قیمتش بود من اونو از اینترنت دزدیدم ( شاید روشش رو بعدا یاد بدم )

دوستان محتر م هر سوالی در مورد هر ترفندی داشتید با مدیریت در تماس باشید

نظر یادتون نره ممنون میشم

(بهترین مال تو آن است که با آن آبرویت را حفظ کنی).امام حسین(ع)
 
عشق فقط عشق حسین ......
 
نظر یادتون نره ممنونم
دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, :: 12:54 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson
این ترفند یکی از بازدیدکنندگان محترم درخواست داده بود براش گذاشتم موفق باشی
معمولا وقتی اگر شما 3 بار pin code گوشی رو اشتباه بزنید گوشی به روی قفل PUK code میره .البته این کد به صورت پیش فرض در اکثر گوشی ها 12345 می باشد. 
   
برای شکستن PIN code کد زیر را وارد کرده سپس شماره تماس (معمولا کلید سبز رنگ) رو بزنید: 

**05*PUK*new PIN*new PIN again

در اینجا منظور از PUK همان کد امنیتی است که روی سند سیم کارت نوشته شده است. 
و به جای عبارت های new PIN و new PIN again کدی رو که خودتون دوست دارید PIN به آن تغییر پیدا کند وارد کنید. به همین راحتی. 

نحوه شکستن PIN2 Code 

معمولا این کد برای اعمال محدودیت هایی در مورد شبکه و تماس های می باشد.و این کد به صورت پیش فرض در ایران 5678 است.اگر شما این کد رو 3 بار اشتباه وارد کنید گوشی روی این کد قفل شده و باید از PUK2 code استفاده کنید. 
برای شکستن این قفل نیز همانند قبل کد زیر رو وارد کرده و سپس دکمه تماس رو بزنید. 

**052*PUK2*new PIN2*new PIN2 again 

در این عبارت منظور از PUK2 کدی است که معمولا روی سند سیم کارت ثبت شده است.یا می توانید آن را از دفتر امور مشترکین تلفن همراه درخواست کنید. 

و به جای عبارت های new PIN2 و new PIN2 again کد جدید رو که خودتون دوست دارید وارد کنید. 

لازم به ذکر است که کدهای
PIN وPIN2 می توانند حداقل 4 رقم و حداکثر 8 رقم باشند.

نظر یادتون نره ممنونم هر سوالی در هر موارد داشته باشید من در خدمت هستم

دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, :: 12:54 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson
فرمان های مفید برای استفاده در Run
حتما شما نیز تا به حال با Run موجود در ویندوز خود سروکار داشته اید. برای استفاده مفید از Run دستورات خاصی وجود دارد که هر یک کار مفیدی را انجام میدهد. به عنوان مثال دستوری که اطلاعات سخت افزاری و هم چنین اطلاعات سیستمی اعم از رم و کارکرد CPU و غیره را به نمایش میگذارد. دانستن این دستورات ویندوزی بهتر و مدیریت آسانتر را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

با استفاده از کلیدهای ترکیبی Win+R و یا رفتن به منوی استارت وارد محیط Run شوید.
حال کافی است هر یک از این کدها را در آنجا وارد کنید:

REGEDIT
با تایپ این دستور رجیستری ویندوز باز میشود وبا استفاده از ان متوانید قسمت های مختلف ویندوز را بنا به سلیقه و خواست خود تغییر دهید .متذکر می شویم در رجیستری چیزی را که نمیدانید حذف یا تغییر ندهید .

برای دیدن کامل مطلب به ادامه مطلب مراجعه کنید
 

           نظر یادتون نره ممنونم

دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, :: 12:54 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson

این ترفنتم یکی از دوستان درخواست داده بود براش گذاشتم

ویندوز XP نیز برای راحتی حال کاربران خود یک سیستم مقابله با ویروس ها و هکرها را در درون خود گنجانده است. این ترفند که بیشتر به کار افراد نیمه مبتدی می آید میتواند با استفاده از این قابلیت از ویندوز شما حفاظت کند.

برای فعال سازی آن:

۱- از منوی Start، به Contrl Panel بروید.
۲- بر روی Network and Internet Connections کلیک کنید.
۳- سپس Network Connections را انتخاب کنید.
۴- حال بر روی اتصال اینترنت  خود، کلیک راست کرده و از منوی باز شده Properties را انتخاب کنید.
۵- از Tab, Advanced گزینه ی Internet Connection Firewall را فعال کنید.
۶- بر روی OK کلیک کنید.

 

دوستان محتر م هر سوالی در مورد هر ترفندی داشتید با مدیریت در تماس باشید

نظر یادتون نره ممنون میشم

دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, :: 12:54 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson
احتمالا شما هم به سايتهايي مراجعه كردين که هنگام راست کليک اخطار ميده ,كه نمي تونيد از منوهاي راست كليك استفاده كنيد .
 
 البته اين روش هاي جلوگيري از راست كليك اصلا مفيد نيستن چون به هر حال كل صفحات سايت همراه با محتوي سايت توسط مرورگر در داخل History ثبت ميشن . روش هاي زيادي وجود داره : 1. ساده ترين راه غير فعال كردن Java Script هست . 2.دو تا کليک (راست و چپ) رو با هم فشار بدين و با هم بلند کنيد (اين روش در بعضي از سايت ها كار نمي كنه) 2. در صفحه راست كليك كنيد , دكمه راست كليك رو هم چنان پايين نگه داريد و بعد Esc را بزنيد تا اخطار ناپديد شود . دكمه راست كليك رو رها كنيد , حالا مي تونيد از منو هاي راست كليك استفاده كنيد . 3. راه ديگه اينه كه عكس يا هر چيز ديگه رو كه در سايت هست و احتمالا شما راست کليک رو براي برداشتن اون ميخواين انجام بدين رو به صورت Drag and Drop در بالاي مرورگر ( جايي كه آدرس هاي اينترنتي رو وارد مي كنيد ) بكشيد (بكشيد و رها كنيد)

دوستان محتر م هر سوالی در مورد هر ترفندی داشتید با مدیریت در تماس باشید

نظر یادتون نره ممنون میشم

 

با سلام من سعی دارم تا در بین این همه نقد و اخبار زیبا در سایت کمی به موضوعات خاص تر بپردازم. هم اکنون می خواهم به شما پیشنهاد کنم وقتی می خواهید با دوست یا آشنا به صورت آفلاین دو نفره بازی کنید چه بازی هایی را انتخاب کنید.
تا حالا شده است که دوستتان به خانه ی شما بیاید و بخواهید با هم بازی کنید و در انتخاب بازی دچار مشکل شده باشید؟

به نظر من برای دو نفره بازی کردن بازی های ورزشی را اولویت خود قرار دهید. فرقی نمی کند که چه ورزشی باشد از فوتبال و بسکتبال گرفته تا بازی هایی چون تنیس و بوکس٫ در این بازی ها لازم نیست صفحه ی بازی دو تکه شود و حواس گیمر را پرت کند. (به جز اتومبیل رانی) و همچنین در این بازی ها می توانید هم یار باشید هم مبارز یکدیگر. بازی های ورزشی هیجان خاصی دارند و لحظه ای نباید غافل شوید چون ممکن است امتیاز دهید.
بعد از بازی های ورزشی سراغ بازی های اکشن سوم شخص می توانید بروید که با توجه به دو تکه شدن صفحه می توانید به همه جا دسترسی داشته باشید مانند بازی splinter cell. همچنین معمولا بازی های دونفره سوم شخص به گونه ای هست که شما و طرف دیگر ماجرا یار هستید و مطلع شدن از مکان یکدیگر مشکلی برایتان ایجاد نمی کند. بلکه حتی به شما کمک هم میکند.
در این بین کمتر به سراغ بازی های اول شخص بروید مانند call of duty چون دشمن هستید و اطلاع از مکان یک دیگر زیاد جالب نیست و هیجان بازی از بین می رود مگر دارای کنسولی چون psp باشید و با سیستم ارتباطی wlan با یکدیگر بازی کنید و یا آنلاین بازی کنید که اصلا بحث ما در مورد مولتی پلیر غیر آنلاین است.

دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, :: 11:40 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson

سال پیش بود که سران اکتیویژن با کمک استودیو Eurocom، بازی اکشن و سوم شخصی با نام ۰۰۷ Golden Eye برای Wii عرضه کردند و اتفاقا این بازی توانست جایگاه خوبی برای خود دست و پا کند و دوباره یاد بازی ها و فیلم های جیمز باند را در میان گیمران زنده کند. اما بعد از آن و با توجه به این که این بازی نمرات خوبی گرفته بود و انتظارات مردم هم بالا تر رفته بود، اکتیویژن دوباره سال بعد یعنی امسال تصمیم گرفت که این بار نسخه HD بازی را برای Xbox 360 و PS3عرضه کند. در این نسخه که چند وقتی میشود عرضه شده است، محتویاتی اضافه شده است و اکنیویژن سعی کرده تغیراتی در آن نسبت به گذشته به وجود آورد. از جمله این تغیرات میتوان به اول شخص شدن بازی اشاره کرد.

در نسخه قبلی جیمز باند، پیرس برازنان شخصیت اصلی بازی یعنی خود جیمز باند بود ولی در ۰۰۷ Golden Eye :Reloaded این شخصیت عوض شده و به جای آن دنیل کریگ نقش جیمز باند را ایفا میکند. داستان ۰۰۷ Golden Eye :Reloaded دارای محتویاتی خوب و پر نقش است که باعث میشود گیمر به خاطر داستان بازی هم که شده یک بار آن را امتحان کند. در خط داستانی بازی چرا و چگونه های زیادی حضور دارند که با پایان بردن مراحل مختلف میتوانید به آن ها پی ببرید و همین شما را مشتاق میسازد بازی را تمام کنید. داستان بازی به این شرح است که در ابتدا جماهیر شوروی به علت اختلافات بسیار زیاد و جنگ ها خونین بسیار، از هم میپاشد و در ادامه روسیه جانشین آن میشود. در روسیه نیز افرادی هستند که با انگلستان به نوعی دشمنی دارند و دائما در حال جنگ تحمیلی هستند و یکی از بزرگترین اهداف آن ها از بین بردن سفارت انگلستان در روسیه است و در پی همین اتفاقات ماموران مختلف از جمله مامور ۰۰۶ از انگلسان به روسیه سفر میکنند تا جلوی آشفتگی های به وجود آمده را بگیرند؛ اما این مامور به تنهایی از پس همه کار ها بر نمی آمد و در ادامه جیمز باند یا مامور ۰۰۷ نیز به کمک آن می آید و پس آن،هر دو آن ها با نقشه هایی از پیش برنامه ریزی شده شروع به جنگ با روسی ها میشوند و پس از کمی جلو رفتن در خط داستانی بازی، متوجه هلکوپتر های بسیار مجهز و پر کاربرد EMP در لشکر روسی های میشوند و این امر را به انگلیسی ها اطلاع میدهند.
به طور کلی داستان ۰۰۷ Golden Eye :Reloaded بسیار پر هیجان و زیبا میباشد و ارزش امتحان کردن را دارد. البته لازم به ذکر است که این داستان برگرفته از فیلم نامه فیلم جیمز باند در سال ۱۹۹۵ نیز میباشد.

اما بر خلاف داستان هیجان انگیز و پر محتوای بازی، وضعیت جلوه های بصری، کاراکتر ها، صدا گذاری تخریب پذیری و عوامل دیگر زیاد راضی کننده نیستند. صدا گذاری برای کاراکتر ها واقعا در بعضی مواقع بسیار بد انتخاب شده و با شخصیت خود کاراکتر تشابهی ندارد. انفجار ها بسیار مصنوعی هستند و به طور کلی تخریب پذیری در این بازی تا وقتی گیم پلی نخواهد، وجود نخواهد داشت و در جایی هم که صحنه هایی به وجود می آیند که ماشین ها یا چیز های دیگر منفجر میشوند نیز اصلا مانند یک انفجار واقعی جلوه نمیکنند و صدا گذاری این انفجار های که از خود انفجار هم بد تر هستند! بسیار بسیار خشک و بی هیجان که گاهی وقت ها گیمر فکر میکند آدامس بادکنکی زیر پاهایش ترکیده است به جای نارنجک! علاوه بر این ها، زمانی که سرباز های دشمن را میکشیم، بلافاصله بعد از این که روی زمین می افتند غیب میشوند و حتی یک قطره خون هم روی زمین باقی نمیماند و تنها چیزی که از آن ها به جا مانده میشود، اسلحه آن ها است که اگر بخواهیم میتوانیم آن ها را برداریم. واقعا این طور صحنه سازی مصنوعی برای یک گیمر اصلا خوشانید نیست. واقعا وقتی که جنازه ها غیب میشوند و حتی قطره ای خون هم بر جا نمیماند، میتواند اعصاب خیلی از گیمر ها را خورد کند. من هم به شخصه اصلا از این اتفاق در ۰۰۷ Golden Eye :Reloaded خوشم نمی آید چون نشان از مصنوعی بودن بازی دارد. به طور کلی وضعیت صدا گذاری، تخریب پذیری، باگ های عجیب و غریب و دیگر عواملی مانند این ها در جیمز باند جدید بسیار ضعیف هستند و در حد و اندازه های یک بازی حرفه ای سطح اول نمیباشند.

گرافیک

گرافیک بازی هم چیز دندان گیری نیست و همه این ها هم به خاطر پا فشاری اکتیویژن برای استفده از موتور قدیمی خودش یعنی موتور قیمی Infinity Ward است که دیگر برای ساخت بازی های این نسل و نسل بعدی نمیکشد. در ۰۰۷ Golden Eye :Reloaded هم از همین موتور استفاده شده بود که اصلا جوابگو نبود در اکثر مواقع بازی افت فریم های شدید و واضح نبودن تصاویر در چشم بودند که همه این ها باعث پایین آمدن گرافیک در بازی میشوند و اکتیویژن باید برای ساخت بازی ها بعدی اش به فکر یک موتور بازی سازی جدید تر و پیشرفته تر باشد چون واقعا دیگر این موتور به درد بازی هایی که منتشر خواهند شد نمیخورد و تنها کاری که میکند، پایین آوردن گرافیک بازی است.

میرسیم به هوش مصنوعی بازی؛ هوش مصنوعی نیز در این بازی بسیار ضعیف است و در درجه های سخت بازی هم کار های عجیب و غریب سربازان به چشم میخورند. حتی در بعضی از مواقع نیز سرباز های دشمن در دو قدمی شما قرار دارند اما دارند به آسمان ها و در و دیوار تیر میزنند و این نشان از باگ ها و هوش مصنوعی کم در بازی است. به طور کلی عوامل زیادی در ۰۰۷ Golden Eye :Reloaded باعث ضعف بازی میشوند که شاید بتوان دلیل این نقاط ضعف بسیار زیاد در بازی را عجله کردن اکتیویژن برای ساخت و روانه بازار کردن این بازی دانست که باعث شده از خیلی از نقاط  ضعف بازی چشم پوشی شود و حالا بازی معایب به این زیادی داشته باشد.

گیم پلی

اما گیم پلی بازی بر خلاف عوامل ضعیف دیگر آن نیز متنوع و پر هیجان است و بازی کننده در حین انجام مراحل بازی به محیط های جدیدی بر میخورد که در هر کدام از آن ها وظیفه جدید و متفاوتی بر عهده دارد. البته میتوان این گیم پلی خوب بازی را نوعی تقلید از سری Call Of Duty هم دانست. چرا که بسیاری از مراحل بازی گیم پلی مشابهی با مراحل بازی های سری CoD دارند و اکتیویژن برای این که گیمران از گیم پلی بازی خوششان بیاید، سعی کرده قسمتی از گیم پلی سری معروف و محبوب Call Of Duty را نیز در بازی جای دهد. البته درست است که گیم پلی بازی عالی است و تنها در بعضی جا ها نقاط ضعفی دارد، اما قطعا تجربه کردن دوباره یک گیم پلی و مراحل تکراری که قبلا در بازی های گذشته تجربه شده اند زیاد خوشایند نیست و این هم نشان از خلاقیت به خرج ندادن اکتیویژن در ساخت گیم پلی بازی است.

میرسیم به اسلحه های بازی؛ دست بازی کنندگان در ۰۰۷ Golden Eye :Reloaded برای انتخاب اسلحه بسیار تنگ است و اسلحه هایی که در بازی وجود دارند از نوع های مختلفی نیستند و تنها چند نوع کم از اسلحه هایی که از آن ها در این جور بازی ها استفاده میشوند حضور دارند و همان چند نوع کم اسلحه ها هم درست و حسابی نیستند! صدای شلیک گلوله های بسیار مصنوعی است و حتی در بعضی مواقع از روی صدای شلیک گلوله ها نمیتوان فهیمد که چند نوع تفنگ در حال تیر اندازی هستند! به خاطر این که صدای شلیک تفنگ ها بسیار نزدیک به هم هستند و در بعضی مواقع اصلا نمیتوان آن ها را از یک دیگر تشخیص داد.
بخش چند نفره بازی هم نسبت به نسخه قبل که در سال گذشته عرضه شده است، پیشرفته تر شده و امکانات بیشتری را به گیمر میدهد تا اگر از بخش تک نفره بازی خوشش نمیامد به سراغ بخش چند نفره بازی برود و سرش را با استفاده از آن گرم کند. اما با این حال بخش چند نفره این بازی هنوز جای پیشرفت دارد …
در مجموع ۰۰۷ Golden Eye :Reloaded یک بازی بود که به علت عجله کردن سازندگانش در انتشار آن نتوانست خوب ظاهر شود و انتظارات جیمز باندی علاقه مندان به جیمز باند را بر طرف کند.

داستان: ۹٫۳
تخریب پذیری:۶
صدا گذاری و موسیقی:۶٫۵
گرافیک:۷
گیم پلی:۸٫۵
بخش چند نفره:۸
امتیاز کلی:۷٫۵

دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, :: 11:40 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson

مطمئنم همه شما دوستان فعال در این سایت، خاطرات گیمی و جالب زیادی دارید میتوانید چیز های زیادی از دوران گیمری خود مطرح کنید. همه ما میدانیم که گیم تاثیر بسیار بزرگی روی زندگی مان داشته است و از زمانی که اولین بار، اولین بازی خود را تجربه کردیم، دگرگون شده ایم و به نوعی گیم تاثیرات بسیار زیادی روی زندگی ما داشته است. اصلا تا حالا فکر کرده اید که اگر الآن به این شکل اهل گیم و گیمر نبودید زندیگتان با حالا چه فرقی داشت؟ گیم حالا عضوی از زندگی شما است و شما عاشق بازی کردن هستید.
به شخصه قبل از این که وارد دنیای گیم شوم، فردی بسیار عادی بودم و تنها کاری که میکردم درس خواندن و حرف زدن با تلفن و فوتبال دیدن بود! اما از وقتی که اولین بازی خودم را تجربه کردم، به مراتب و با گذشت زمان تغییرات زیادی در من به وجود آمد و باعث شد که من فردی دیگر بشوم و در مورد همه چیز ریز بین تر و با دقت تر بشودم و خلاصه به طور کلی من را دگرگون کرد؛ به طوری که حالا اگر بیشتر از ۴ یا ۵ روز بازی نکنم، کلا افسردگی میگیرم و برایم یک فاجعه است!
حالا این تاثیراتی که گیم روی من داشته مختلف بوده اند و گاهی خوب و گاهی بد. مثلا یکی از اثرات بدش این است که من دیگر باید عینک رو بزنم به چشمم در حالی که قبلا چشمم سالم سالم بود و هیچ مشکلی نداشت.

گیم زیادش خوب نیست اما باعث تقویت خلاقیت و قدرت تخیل انسان میشه و از نظر من و خیلی از گیمر های دیگر باعث باز شدن فکر هم میشه. اما در این وسط شاید خیلی از بچه ها، نوجوانان یا حتی جوانان و بزرگتر از آن ها هم شاید مشکلی در بازی کردن دارند که این مشکل “گیر دادن والدین به بازی بچه هایشان” نام دارد و خیلی از گیمر ها با این مشکل رو به رو هستند! نمونش خود من هم که اوایل بازی میکردم مرتبا سرم غر میزدند که بچه برو درستو بخون، بچه بازی رو ول کن و … و این اتفاق برای خیلی های دیگر هم افتاده است و چیز عادی به شمار می آید. اما حالا پدر و مادر من دیگر مخالفتی با بازی کردن من ندارند.

در طی چند وقت اخیر، بازی های پر سر و صدا و زیادی عرضه شده اند و هر کدام رکورد هایی به ثبت رسانده اند. اما حالا در جدید ترین اخبار رسیده از سوی شرکت مایکروسافت از حال و هوای شبکه جهانی Xbox Live، با توجه به کمبود های بازی The Elder Scrolls V: Skyrim در بخش چند نفره اما باز هم این بازی توانسته از جایگاه بسیار خوبی در این شبکه بر خوردار بشود.

بر اساس اطلاعات رسیده از مایکروسافت، بازی The Elder Scrolls V: Skyrim با توجه به حضور بازی های پر قدرتی همچون Battlefield 3،Call Of Duty:Modern Warfare 3 ،FIFA 12 ،Gears of War 3 و بازی های زیادی دیگری که از بخش چند نفره هیجان انگیز برخوردارند؛ اما باز هم Skyrim جز پر طرفدار ترین بازی ها در شبکه Xbox Live به حساب می آید و در حال حاضر پس از دو بازی از سری Call Of Duty یعنی MW3 و Black Ops در رده سوم بیشترین بازی شده های شبکه Xbox Live قرار دارد و پیش بینی شده است که این بازی بتواند در چند مدت دیگر به رده های بالاتر هم برود.

همچنین از Live و PSN خبر میرسد که عنوان آرکید یوبی سافت یعنی From Dust در یک رکوردشکنی باور نکردنی حضور دارد و تا کنون بالغ بر ۵۰۰۰۰۰ مرتبه دانلود شده است.


درباره وبلاگ


وبلاگ اختصاصی گروه نرم افزاری پروژه 1 شما در این وبلاگ می توانید از مطالب و آموزش های گروه استفاده کنید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بزرگترین وبلاگ دانلود و ارائه مقالات رشته کامپیوتر و آدرس prozhe1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 65
بازدید ماه : 176
بازدید کل : 218710
تعداد مطالب : 163
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

Alternative content