کوله پشتی که با انرژی خورشیدی لپ تاپ شما را شارژ می‌کند
 
بزرگترین وبلاگ دانلود و ارائه مقالات رشته کامپیوتر
دانلود پروژه های رشته کامپیوتر و ویژوال بیسیک
با استفاده از این کوله پشتی در مسافرت و یا هر جای دیگری که به پریز برق دسترسی ندارید می‌توانید لپ تاپ و یا آی‌پد خود را بدون نگرانی از تمام شدن شارژ آن، ساعت‌ها روشن نگه دارید. شرکت ولتائیک به تازگی یک کوله پشتی تولید کرده است که می‌تواند لپ تاپ یا هر گجت دیگری را حتی زمانی که خورشید در آسمان نباشد شارژ کند‌.
http://www.pcandtechnologies.com/services/green_tech/product_images/volatic_backpack.png

این کوله پشتی دارای یک باتری ماژول خورشیدی مونوکریستال ۱۰ وات بوده که دارای دو پورت و چهار نوع تنظیم ولتاژ است و به یک باتری ۶۰ واتی متصل است. اگر کوله به مدت یک ساعت مقابل نور خورشید قرار گیرد ، انرژی کافی برای روشن نگه داشتن یک لپ تاپ را به مدت نیم ساعت به شما می‌دهد. هنگامی که خورشید در دسترس نباشد ، باتری می‌تواند با خروجی دوشاخه AC شارژ شود. باتری به اندازه‌ی کافی بزرگ هست که بتواند زمان عملکرد اغلب کامپیوترها را دو برابر کند و ولتاژهای ۱۶ یا ۱۹ ولت را تحویل دهد.


http://www.ecoproductsasia.com/wp-content/uploads/cobra2.png

این کوله پشتی دارای پورت‌های ولتاژ پایین ۵ و ۱۲ ولت نیز هست که برای اغلب دستگاه‌های قابل حمل کاربرد دارد. قابل ذکر است که در ساخت این کوله پشتی از پلاستیک بازیافتی PET استفاده شده است.



منبع: پیچگوشتی



درباره وبلاگ


وبلاگ اختصاصی گروه نرم افزاری پروژه 1 شما در این وبلاگ می توانید از مطالب و آموزش های گروه استفاده کنید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بزرگترین وبلاگ دانلود و ارائه مقالات رشته کامپیوتر و آدرس prozhe1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 76
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 97
بازدید ماه : 76
بازدید کل : 219547
تعداد مطالب : 163
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1